Skip to main content

Posts

Showing posts from May, 2022

NAVO

  Zweden, & Fin-land willen toe-treden, tot de NAVO. Ja &? Ik e-doel ik was ezig met de Corona. Ja ik doe de Pandemie-estrijding, al jaren-lang, & de hele wereld leiden doe ik ook, al jaren-lang. Te-veel werk? Ja-ha, maar iedereen aan z´n lot over-laten, met de Corona, & die politici. Goed idee, wel di. Uwenasseres.