''Er heerst Corona''. Zeiden ze hier net. Ik vroeg nog ''serieus? Nee joh echt? Da = me ge-heel, & al ont-gaan. Ik lees, echt nooit, nimmer (acht x, per dag on-geveer), t nieuwsje. Had me, da 3400 ''blogjes'' ge-leden ver-teld. Er heerst, Corona. Prff, da meent ze? Ik dacht, dalijk gaat ze me uit-leggen, wa da =.
Goed Zweden:
T = n monarchie. Die Koning, moet maar, t werk van da Kabinetje doen. Ik weet, t anders ook niet.
De Corona:
R-C9H11N2O4SC31H47O5 ver-bergen da t nooit nooit als nooit nooit ge-wone nooit nooit anti-biotica nooit nooit werkt. Ook voor RS. Anti-biotica = geen penicilline. Waar-tegen nooit nooit nooit resistentie.
''Du muss eins rauchen''. Was, wem, ich? Ik ruik, trouwens vrij weinig, hoor Sam. Tegen wie denken wij, da wij t hebben?
Comments
Post a Comment